עיצוב חדר שינה לילדים – רעיונות לעיצוב חדר שינה בנות / בנים

איך מעצבים חדר ילדים?

הרבה אנשים סבורים שכמו שמדברים אל ילדים בקול ילדותי, צריך גם לעצב להם את החדר בצורה ילדותית. ישנן גישות, כמו הגישה הנורדית – המאפיינת את ארצות סקנדינביה – שילדים הם אנשים רק בקטן ולכן יש להתייחס לעיצוב סביבתם כפי שהיינו מעצבים את הסביבה שלנו. מעבר לכך, הגישה הנורדית טוענת שעיצוב חדר ילדים צריך להמשיך את הקו העיצובי של כל הבית. אתם יכולים לאהוב את זה או לא, אבל אין ספק שעיצוב מאופק בו אין שלל חפצים וצבעים עזים יכול לשפר מאד את יכולת הריכוז והפעלת הדמיון של ילדיכם. אנחנו פה כדי להעביר לכם ידע ולכן לא ניכנס לדיון הפילוסופי ובמקום זאת נביא לכם מספר רעיונות לעיצוב חדרי ילדים על פי גישות שונות וכל אחד ואחת מכם יוכל לאמץ את מה שהכי מתחבר לפילוסופיה שלו/ה. למרות שאנו מאד דוגלים בשוויוניות, אנו מודעים לנטייה הכללית לעצב באופן שונה לבנים ולבנות, אז גם אנחנו הפרדנו ואתם מוזמנים להתעלם מהנורמה הנהוגה ולקרוא את כל האפשרויות.

 

עיצוב חדר לבנות

ליידיז פירסט, אז בואו נפתח עם עיצוב חדר בנות. הדבר הראשון שעולה בראש כשחושבים על חדר לבת הוא ורוד. הרבה ורוד. ושמנת. ורוד על הקירות, ורוד על כל ידית, ורוד בטקסטיל והריהוט העיקרי – ארון, מיטה – בשמנת רכה ונעימה. זה מקסים אבל זה גם קצת מזכיר גלידריה, לא? הכי חשוב לדעתנו זה להשקיע בריהוט איכותי ולאבזר את החדר בפריטים על-זמניים, כאלו שיוכלו ללוות את הבת שלכם לאורך שנים. את הנגיעות היותר ילדותיות לגילאים הצעירים ניתן ליישם בפריטים שקל להחליף עם הגיל – בעיקר מוצרי טקסטיל כמו מצעים, כריות וכדומה. כאשר נדרשים לנושא עיצוב חדרי ילדים בנות לרוב ירצו בשלב כלשהו פינת איפור או מקום למשחק עם הבובות האהובות. הטיפ הכי חשוב כאן הוא לתכנן מקומות לאיחסון סגור. בסוף היום אוספים ושמים במקום.

 

עיצוב חדר לבנים

כאשר מדובר על עיצוב חדרי ילדים בנים יעדיפו להיות גברים קטנים, הם אוהבים קצת אי-סדר, אולי איזה כדורגל זרוק בפינה ופוסטרים של דמויות נערצות עליהם. לפעמים נדמה שמשימת עיצוב חדר לבנים קלה יותר כי ״מה אכפת להם״… אך זה ממש לא נכון. גם במקרה של עיצוב חדר בנים כדאי להקפיד על איכות הריהוט הכבד – מיטה, ארון, שולחן – ולתת את הדעת לפריטים על-זמניים שילוו אותו לאורך השנים. כאשר בוחרים למשל שטיח עבור חדר ילדים בנים, כמו גם לבנות, נסו דווקא להימנע מצבעוניות זועקת והעדיפו משהו יותר רגוע, מונוכרומטי, שישרה אווירה נינוחה, חמימה ועוטפת.

 

עיצוב חדר ילדים קטן

עיצוב חדר בנות קטן, כמו גם עיצוב חדר בנים קטן, מהווה אתגר של ממש. עקרונית הוא צריך להכיל מיטה, ארון, שולחן ומקומות איפסון לצעצועים וחפצים – אך כל זה בחלל הרבה יותר מצומצם. במקרה כזה יש לשים לב למספר דגשים: חשיבות התכנון היעיל של מקומות איחסון גדולה יותר ככל שהחדר קטן יותר. צבעים בהירים ורגועים יתנו תחושה יותר מרווחת גם בחלל קטן יותר ויעניקו אשליה אופטית של יותר מרחב. ככל שהחלל קטן יותר, כך יותר חשוב להימנע בקיומם של חפצים רבים המפוזרים בכל פינה. הכל צריך להיות במקומו ומאד מסודר. יתכן ותצטרכו לחשוב על הפחתת כמות החפצים בחדר, או בכלל. אגב, ילדים שיש להם פחות חפצים מפעילים יותר את הדמיון שלהם והוא מתפתח במיוחד. אתם יכולים להכניס את הצבע לחדר בצורת מצעים יפים ואביזרי טקסטיל כגון כריות או וילונות. מכירים את זה שאתם נכנסים לחדר של ילד ונדהמים כמה דברים נצברו אצלו לאורך השנים? זה הצורך שלנו כהורים לתת ולפנק, לא צורך של ילדכם.

 

רוצים להכיר מקרוב את מבחר המצעים לחדרי ילדים שאנו משווקים ולהתחיל להגשים לילדכם משאלה? הקליקו כאן וגלו את המבחר העצום שלנו, כולו מורכב ממוצרים איכותיים ויפהפיים. חברת הום אנד פאשן מתמחה ביבוא ושיווק של מוצרי טקסטיל ועיצוב לבית, עם ותק של למעלה מעשור. אנחנו עובדים עם לקוחות מאד גדולים וגם מול המגזר הפרטי. אצלנו אין דבר כזה ״לקוח קטן״, רק ״לקוח מרוצה״.

תפריט נגישות

?צריכים עזרה